Hoe bieden wij ondersteuning?

Na implementatie van een Nétive oplossing ondersteunen wij de organisatie op uiteenlopende manieren. Uiteraard is er een telefonische helpdesk, maar daarnaast beschikken we ook over een gebruikersvriendelijke servicedeskportal Hello! Nétive.

Hello! Nétive laat toe cases in te voeren en in te zien. Ook kan er informatie geraadpleegd worden, een kijkje genomen bij de nieuwste ontwikkelingen of de laatste nieuwsbrieven geraadpleegd. In Hello! Nétive kunnen ook suggesties voor volgende releases aangeven worden via het IdeaLab.

Tot slot versturen we voor elke release een nieuwsbrief naar de functioneel beheerders die gebruik maken van onze applicatie.

Support

Vragen? Neem contact op met onze servicedesk door vragen te registreren in Hello! Nétive. Klik op de knop hieronder en log in om een serviceaanvraag te loggen.

Wij helpen u graag!

Ons servicedesk team

Mari van Veldhuizen

Geerten Kuiper

Stefan Androulakis